torsdag 11 oktober 2012

På begäran - köksbilder

Jag tog en del bilder av köket, men insåg att jag helt glömde bort ena väggen :-). Blomtapeten är alltså loppisfyndad och där det syns en vit tapet så är det en papperstapet som heter Mariehamn. Den var så gott som exakt samma nyans som blommorna på den andra tapeten. Skåpen är målade med något som närmast kunde kallas listvitt. Ännu saknas några av handtagen till dörrar och lådor, men tänk att det gick att få tag på flera. Vi köpte av dem nångång efter att vi flyttat in och någon av de tidigare invånarna hade också köpt likadana för det fanns en del från förut.









4 kommentarer:

Starkismor sa...

Jag känner att jag absolut borde göra ett Vasabesök snart! Superfint kök!

JonnaHa sa...

OJ, ihana keittiö. Lisäsin sut mun blogilistaan, että muistan käydä jatkossakin kurkkimassa. Tervetuloa vastavierailulle. :) http://mustatulikinmelkeinsuomenruotsalainen.blogspot.fi/

Janica sa...

Voi mitä ihania aarteita sulla on!
Mä oon yrittäny kovasti etsiä kohtuuhintaisia Pomona-purkkeja :)
Ja nuo Aarikan purkit, Arabian suola-astia ja tuo hurmaava voiastia sydämillä...

Unknown sa...

Va kul att du länkat till mig, så att jag hittade hit!
Egentligen borde jag väcka resten av huset, men här sitter jag och läser din blogg istället!
En sån här tapet.... egentligen FÅR du inte visa en sån såhär tidigt på morgonen! Jag blir alldeles knäsvag och yr och upp i varv - ÄLSKAR den!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...