lördag 31 maj 2008

Min gräsklippare och jag...

Resten av familjen åkte på sommarbete till farmor och lämnade mej här HELT ENSAM. Jag hade egentligen planerat att sy och städa, men det har jag inte gjort. Jag började dagen med lite loppis. Fyndade bland annat en gammal Tupperware stänkflaska. En sådan saknade jag senast i tisdags så jag var ganska nöjd när jag idag fick en för 90 cent (konstigt pris förresten :-)).

När jag kom hem släpade jag genast ut gräsklipparen och klippte och klippte och klippte. Efter fyra timmar fick jag nog och bestämde att resten får vänta tills i morgon. Nu har jag alldeles sjuka händer och ont i ryggen. Nu skulle jag helst slöa i soffan resten av kvällen. Kanske med högen inredningstidningar som också fick komma med från loppis.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...