fredag 9 maj 2008

Jamen, jag har ju sommarlov!

Idag har jag då alltså skrivit avslutande litteraturtent. Det gick väl inte direkt lysande så jag håller tummarna för att jag kommer igenom i alla fall. Nu är det bara att vänta och se om alla studier för i år blir godkända och sedan har jag min kandidatexamen i en ask :-).

Nu ska jag njuta av att inte behöva tänka på studierna och läsa igenom alla mina favoritbloggar. Favoriterna är rätt många och det är länge sedan jag senast läste så det ska bli en sann njutning! Jag ska ta och lägga in länkar till några av dem senare idag.



Och medan jag läser mumsar jag riktigt mörk choklad med ett rätt så kul namn :-).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nå eftersom jag klagade på att jag inte kan kommentera på din förra blogg, ska jag testa här nu. Funkar det (vilket det ju borde göra) utan att registrera sig, så röstar jag på den här.
Mia

Starkismor sa...

Ååå! Jag håller tummarna så hårt jag kan för att tenten går igenom!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...