måndag 12 maj 2008

Lite sjuk

Jag har haft någon konstig sjuka hela helgen. När vi skulle åka hem från simningen på lördag morgon hölls jag knappt på benen och så fortsatte det. Lyckligtvis somnade barnen i bilen och fortsatte sova när jag bar in dem så jag fick också lägga mej. Och där låg jag och kom inte upp. Hela kroppen värkte och huvudet var dimmigt. Maken försökte få i mej blåbärssoppa, men inte ens det lyckades jag äta. Man mår ju inte precis bättre av att inte ens dricka vatten...

På söndagen blev jag ändå uppvaktad, med blåbärssoppa :-), och fina presenter (presentkort för fotvård och löfte om att få beställa några böcker från adlibris :-)) och jag orkade till och med åka med till svärmor. Fast där sov jag nog mest :-).

Tungt när man inte mår bra och det är obehagligt när man inte riktigt vet vad det är frågan om. Jag tippar på någonslags stressreaktion efter sista tenten och på grund av en kvinna som lite för ivrigt försöker värva mej till ljuskonsulent.


Mors söta gossar på morsdag :-).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, du måste ju vara samma Kati som jag köpte patapumen av! Har läst din blogg på bloggen.fi och hittade hit nu. Det ser mycket trevligare ut här, bloggen.fi är faktiskt lite tråkig.

Katikatt sa...

Hej mami!
Du har så rätt :-), det är nog jag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...