torsdag 15 maj 2008

Fixa fixa fixa...

Jag tycker att jag har så mycket små ärenden som behöver fixas. Så den här veckan är det ett evinnerligt fixande medan barnen sover. Men förstås är det inte så hemskt många tråkiga saker (utom sådant som att betala och anmäla moms...) utan roliga saker som att boka färjplatser för diverse sommartrippar och sånt :-).

Och så bykande! Det känns som om alla i huset använder flera omgångar kläder per dag för hur mycket jag än bykar så blir det aldrig tomt i tvättkorgarna. Tyvärr avslöjade tvättmaskinen här om dagen att jag förstört an av mina bättre amningsblusar. Den är vit, men nu ser halva framsidan ut som om jag färgat den med kaffeporo (vilket jag antagligen gjort...). Suck. Få se om den går att rädda ens med blekmedel.



På bilden är det ännu mer kommande byke :-). Molnkläderna har ni redan sett i användning. Kassetterna har far i huset valt så att pojkarna kan matcha honom. Han älskar sin egen blandbands t-skjorta!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...