onsdag 28 maj 2008

Bara glada saker :-)

Den senaste veckan har det varit många saker som gjort mej extra glad. Det gör ju i och för sej att jag blir orolig över att flytet ska ta slut. Men nu gläds jag åt alla bra saker!

Några av sakerna som gör mej glad är:
  • Tre kungsängsliljor (Fritillaria Meleagris) som blommar på min gård, två vita och en gredelin.
  • Att arbetet på vinden framskrider så jag FÅR fundera på tapeter och nya sängar åt barnen och sådant.
  • Bonus på "jobbet".
  • Att mina planer gällande studier verkar lyckas... (även om jag inte ännu vet om det blir någon examen eller inte...)
  • Underbara barn.
  • En inplanerad resa.
  • Saker som klaffar tidsmässigt.
  • Att jag ska få träffa en god vän och hennes dotter i morgon!
Vad gör dej glad idag?

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...