fredag 28 januari 2011

Trafikljus


Har du någonsin tittat närmare på den där lådan som finns på stolparna där det finns trafikljus? Jag var tydligen litet stirrig i söndags för jag började titta på lådan medan jag väntade på grönt ljus. Och då, utan förvarning, slog det mej; bilderna på lådan är inte dekorationer, hemliga meddelanden till yttre rymden eller en miss i planeringen. Det är ju en karta!

Fatta hur korkad jag kände mej när jag förstod poängen med bilden :-). Undrar hur många andra saker jag har missat bara för att jag kan se eller höra eller gå?

4 kommentarer:

Starkismor sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Starkismor sa...

Underbar upptäckt! Kan bara tänka mig hur du kände dig då poletten trillade ner! Å tänk vilken fiffig grej! Jag ska börja stirra runt då jag är ute och går...där det finns trafikljus alltså!

Kul att du är bäck! Snygg och fräsh lay-out!

Katikatt sa...

Tack :-)

Anonym sa...

Ahaa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...