torsdag 13 januari 2011

Strumpinspiration

Applikationer på knästrumpor på Craftzine.
Blev inspirerad av några strumpor när jag lollade runt i brist på annat. Hur låter det med applikationer på knästrumpor?

På bland annat Leethals "do stuff-blogg"görs det pulsvärmare av sockor. När Lilla V var baby klippte jag av en massa knästrumpor för att använda som Baby Legs. Var har jag förresten gömt (glömt) dem? Är absolut i behov av sådana åt pojkarna. Bäst att jag letar fram dem!

På en blogg om en folkdräkt snubblade jag på broderade strumpor.

Jag brukar nog ha färggranna strumpor (fast de idag var svarta och hål på höger stortå), men jag har nog aldrig tänkt på att piffa upp dem ännu mer. Blev litet sugen på applikationerna faktiskt!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...