lördag 15 september 2012

Samlar inspiration

Jag har låtit min blogg vara för jag vet inte riktigt vad jag vill med den. Den vill liksom vara allt och inget på en gång. När jag startade min blogg var vinklingen tydlig: hur i hela fridens namn får man det hela att gå ihop när man alldeles nyss blivit tvåbarnsmor och vad funderar man på där hemma. Lämpligt nog skrevs det första inlägget på Bb...

Det har runnit en del vatten under broarna sedan dess. Den nyfödda babyn fyllde fem i våras och är en ganska speciell pojke. Han har fått en lillebror som snart fyller tre. Hans storebror har just börjat skolan. Vardagen är helt annorlunda - eller är den ändå alldeles lika trots att den inte fylls av babydoft?

Snart har jag funderat klart och då ska jag blåsa liv i min blogg igen.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...