lördag 29 september 2012

Nu börjar det vara klart!


En sista under construction-bild! Spisen har äntligen flyttat från ingången till andra sidan rummet och spisfläkten har äntligen en riktig utgång och fungerar så där som spisfläktar ska göra. Fattar ni hur lycklig jag är! Jag tror det var det första jag funderade på när vi flyttade in för elva år sedan och nu är det gjort. Det krångliga med spisar är förstås det att man måste få in kraftström så den biten fick vi hjälp med.

Skåpet som står på bordet fyndade jag i somras när Soffa hade gårdsloppis. Nu är det skrapat och målat och hänger på en nytapetserad vägg. I morgon ska jag väl hinna fota så att jag får upp litet bilder.

1 kommentar:

Janica sa...

Tulee hieno!
Ihanan korkeat huoneet teillä. Lisää kuvia talosta, kiitos :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...