fredag 2 november 2012

Får jag fresta med godisråttor?

Litet fredagsfeelis:


Tänkte bara säga att me&i har en godisråttekampanj :-). Se den här: me&i. Tänk att kläder kan göra en så glad! Jag tror att jag har ett av världens roligaste jobb.

Fredagen till ära tänkte jag för ovanlighetens skull utföra en shoppingrunda i verkligheten. Jag har inget minne av när det har hänt förut. Jag inser att jag nog gör största delen av mina uppköp på nätet och ibland på hemmapartyn. När näthandeln började komma så tyckte jag att jag hellre vill göra uppköp i verkligheten där jag får känna på saker och se hur de på riktigt ser ut. Böcker tyckte jag att kunde vara ok, men inte just mer.

Idag ser jag nog annorlunda på saken. Jag funderar längre innan jag fattar ett shoppingbeslut när jag handlar online och tror att jag så får bort impulsköpandet. På nätet har jag också en helt annan möjlighet att jämföra priser och kanske vänta en stund på ett bra erbjudande.

Men idag alltså liveshoppingrunda. På listan finns åtminstone en kalender för nästa år. För så modern tänker jag inte (ännu) bli att jag överger papperskalendern!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...