tisdag 6 april 2010

Mamma är trött nu.

Småbarnsmammor ska inte vara trötta och stressade.

Varför sjutton sitter jag här då mitt i natten och stressar och har ångest?
SKATTEBJÖRNEN!!!

Man kunde förstås göra saker i tid, men varför i onödan, suck!

Dessutom är jag stressad över hur vi ska få ordning på rutinerna efter helgen. Jag är stressad över tygloppisen. För allt som finns på den långa att göra listan.

Bäst att ta ett chokladägg till och kämpa lite till (och hoppas att gosbollen som vaknade för tankning somnar vid bröstet) så blir de nog bra! :-)

1 kommentar:

Starkismor sa...

Jag läser nog som en kratta (om man kan säga så). Nu läste jag om GASbollen som vakna för tankning! :) Hoppas det inte är så...

Visst kan småbarnsmammor vara stressade. Om du dessutom har en björn som snusar dig i nacken är det inget vidare. Du får nynna på Mors lilla Olle så kanske du blir invaggad i en skön tillvaro!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...