fredag 23 april 2010

Årets mammalåda


Idag har FPA publicerat bilder på årets mammalåda. Jag tycket alltid att det är lika kul att se vad den består av. Tyvärr tycker jag att den ser ganska tråkig ut i år. Många av printarna ser ut som om de kommer från något restlager från 90-talet. Plus för olika tygblöjor!

Bilden tillhör FPA.

De senaste dagarna har jag fått prata om mammalådans sovpåse med många främmande människor på stan. Min yngsta son åker nämligen runt i kanske den finaste av mammalådspåsar.

2 kommentarer:

Starkismor sa...

Jag tror faktiskt du har rätt, superfin påse. Inte råkar du veta från vilket år den är? Tycker nämligen den ser väääldigt bekant ut. Det kan bero på att vi har en vuxensovsäck från 70-talet med nästan samma tyg.

Katikatt sa...

Den torde vara från -71, men den senaste veckan har folk födda under 70-talets fyra första år påstått att den är från deras födelseår. Enligt mammalådsgruppen på facebook är det -71. http://www.facebook.com/group.php?gid=41743000770

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...