torsdag 29 april 2010

Krafsar både här och där del 2

Till det vårliga krafsandet hör förstås också genomgång av garderoben. Ut med vinter och gammalt och in med vår, sommar och fräscha grejer. Jag har stora lass med avlagda barnkläder som ska läggas ut på huuto/föras till loppis/doneras bort. Men det tar sådan tid! Min plan var att varje dag lägga ut (minst) en grej så känns det inte så betungande. Nå hehe, om man räknar ett plagg per dag i år så har jag vid det här laget hunnit till 19.1...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Höh, jag skulle ju fråga igår om du råkar ha en vårhalare som kunde passa åt L till salu? Strl ca 92. Tänkte att du har sådana kläder jag gillar, och att du kanske inte ens vill spara allt åt Vilmer...

Katikatt sa...

Vi har inte egentligen använt halare på våren utan jacka + canvasbyxor eller vattenavstötande hängselbyxor.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...