torsdag 24 december 2009

Ibland kommer vintern om natten...


Efter avkopplande (och tyst!) julbastu ökade energinivåerna en aning. Jag beslutade att fokusera energin på något jag bloggat om förr, jullakan. Ett billigt, rött underlakan och ett hjärtlakan från loppis fick förena sina krafter och bli två pojkstorleks påslakan. En applikation på den röda sidan av hjärttyget fick bli pricken över i.

Jag är nöjd och pojkarna hoppade glatt i säng. För att göra det ännu mer julmysigt läste jag "Ibland kommer vintern om natten" (Karin Stjernholm Ræder) åt dem. När jag sa godnatt och skulle gå hördes det från Stora Vs säng: mamma, jag hoppas att julen kommer om natten också till vårt hem. <3

1 kommentar:

Starkismor sa...

Fina lakan! Å fina gossar! Å duktig mamma!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...