fredag 30 juli 2010

Skämma bort mamma!


Jag bestämde igår att nu behöver husmodern skämmas bort lite. Fotvård hade fallit sig naturligt, men det har jag pysslat med hemma flera kvällar (ja, snart ser de helt normala ut igen :-)) så jag tyckte att det kunde vara något fint, lite lyxigt. I Smedsby finns Dolly´s Boutique med en massa sköna märken så jag åkte dit för att få prata kläder och sånt, dricka en kopp kaffe i lugn och ro och kanske hitta något fint åt mej själv.

Butiken i sig är värd att se för den är jättefint fixad och har exakt rätt stil för det som säljs där (Odd Molly, Ti Mo, Ewa i Walla...). Kläderna är kanske inte riktigt vad en hemmamorsa föredrar i första hand, i alla fall jag får dagligen tvätta bort dagens meny, modellera, målfärg, lera etc. från mina kläder, men jag blev alldeles lugn i själen av att få titta och peta litet. För min del fick det bli ett litet fint Humanity armband. Ja, jag vet att ALLA har ett sådant. Men strunt samma. Det är fint! Mitt är grann pink.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...