tisdag 27 januari 2009

Loppisfynd!


Jag gick en runda på loppis (för ovanlighetens skull :-) idag och kom hem med en hel hög fina fynd!

- Röda Kuoma stövlar åt storebror (som jag har letat!)
- Röda Kavat promenadskor åt lillebror till sommaren/hösten.
- Övningsskrinnskor åt storebror (han blev exalterad :-))
- Ett stort stycke rött Super Mario tyg.
- En superfin kaksprits från typ 60/70-tal i originalförpackning.
- Två buntar fina spilltyger.
- Två Rasmus Nalle böcker (Oj, de här har jag nog önskat och längtat efter sa storebror).

Jag betalade 20 euro för det kalaset :-). Som referens; t.ex. Kuomastövlarna kostar 34,90 som nya på CM... Det par jag köpte har nog inte använts många gånger.

Kakspritsen finns på bilden (som jag lånade från ebay, min kamera är på vinden). På ebay var utropspriset nästan 40 dollar! Tror inte att den går för det priset, men min känns definitivt ännu mer som ett fynd nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, vilka fynd :) Sambons pojkar skulle döda för Mario-tyget! Om det är till salu är jag definitivt intresserad ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...