tisdag 21 april 2009

Sugen på nya skor


Min kompis har öppnat en webbshop där hon säljer skor med pyttelitet ekologiskt fotspår. Jag är alltid lite för snål för att köpa ordentliga skor och när jag väl gör det så går jag med dem tills de går sönder och sedan ännu litet till. Nåh, idag hade jag vägarna förbi hennes lager och vi pratade om ditt och datt tills jag insåg att jag faktiskt hade chans att prova skorna.

Och du milde tid vilka skor! Jag hade gladeligen handlat flera par med en gång, men med tanke på att jag faktiskt är hemmamamma och har lite begränsad ekonomisk situation så fick jag lägga band på mej, men det kommer nog att bli minst ett par till sommaren för det var som att rulla runt på moln, eller kanske marshmallows :-).

Kolla in ekoskorna med världens mjukaste botten (och finaste förpackningen) på Idun´s apple. Bilden är lånad därifrån.

1 kommentar:

jennimami sa...

De där skorna är jag också lite sugen på... Men vi får se närmare sommaren. Och så var det ju det där med en hemmamammas begränsade ekonomi ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...