fredag 3 maj 2013

Vegebullar



Jag är med i Buzzadors Hälsans Kök kampanj och häromdagen åt vi falafel och vegebullar. Ingendera produkten är främmande för oss men vi brukar sällan äta av båda sorterna samtidigt. Speciellt till falafel tycker vi om att ha couscous med oliver och tomat, den här gången rörde jag inte ihop dem utan hade allt i skilda skålar. Jag kryddade också gräddfil med grön harissa, det passar bra till.


Barnen roffade åt sig alla vegebullar och mumsade glatt (det här trots att vi hade ätit hemgjorda köttbullar till lunch...). Falafeln smakade alla på men det var bara maken som gillade dem. Jag är mycket förtjust i falafel annars, men den här innehåller för mycket kummin för min smak. Maken däremot hurrade och åt upp dem.



Som Buzzador testar man olika produkter och berättar åt sina vänner vad man tycker om produkten, oberoende av om man gillar produkten eller inte.
#buzzador #halsanskok

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...