måndag 31 maj 2010

Ojojoj så spännande!


Jag tror på att man ska få belöningar när man har uppnått ett mål man ställt upp för sig. Tre gånger i rad har jag beslutat att om jag når mitt mål så ska jag skämma bort mej själv med en coverlock. Varje gång har jag sedan struntat i det. Hur fel är inte det?

Den här gången har jag sparat och lagt undan pengar enkom för ändamålet. Idag var jag och spanade på maskiner och utan att egentligen planera det desto mer lyckades jag pruta ner priset riktigt rejält. Nu är det bara att vänta på att jag får hämta min nya maskin. Under tiden ska det äntligen klippas i tyg!

Lite har jag hunnit förbereda för jag har ritat och klippt högar med mönster och provsytt en del modeller.

Tilläggskommentar 8.6; Jag väntar fortfarande. Från den andra butiken hade jag fått med mej maskinen genast... De var nog väldigt urskuldande och visst kan jag vänta en stund till så länge jag gagnas av det :-).

3 kommentarer:

MalinJohanna sa...

Jasså det var därför du frågade... Men va kul, och visst ska man unna sig sina belöningar när man kommit sig till målet.

Katikatt sa...

Jag hade lite ångest först, för det är helt klart att man kunde ha gjort annat med pengarna, men nu försöker jag intala mej själv att jag är värd den :-).

Starkismor sa...

Åh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...