fredag 10 juni 2011

Vilken smart uppfinning!

Bongade en verkligt fiffig grej i en tidning; tillbehör för att göra mammalådan till en vagga.

När jag väntade Pytte V funderade jag på att köpa en sovgunga. Jag tror att den hade funkat bra och jag tycker att den är snygg. Det hela föll på att jag tyckte att den var dyr och i förväg ville jag absolut inte investera i en grej som man knappast får såld vidare utan att gå rejält back om den inte funkar/barnet vägrar sova där.

Uinua är ungefär hälften billigare och använder själva lådan som alla mammalådegrejer kommer i. Konstruktionen är inte särskilt krånglig så visst kunde man kopiera idén, men jag vill verkligen hurra för inhemska innovationer! Bra jobbat!

Bilden lånad från Uinua.

PS: Nej, det här var inte ett kodat meddelande om tillökning :-).

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...