fredag 12 mars 2010

Mer dinotårta


Vi tycks ha svårigheter med treårskalas. När stora V fyllde tre hade pojkarna vattkoppor så det blev några små kalas under typ en månad. Nu när Lilla V fyllde tre var det diverse gäster som inte kunnat delta av en eller annan orsak så också nu har det blivit flera små kalas. Jag ville visa den andra dinotårtan som är av helt annan typ än den första. Förstås är det marsipan på båda :-).

Det lilla hjärtat var det någon av pojkarna som la till, liksom också plastdinosaurien.

4 kommentarer:

Starkismor sa...

Åååå! Vad fint! Jag var på tårtparty (http://www.ullanunelma.fi/) här om dan och jag vet inte vad jag ska tycka. Jag kanske mest tycker att det mesta av deras prylar tar lite död på skapandet. Det är ju idéerna som är de roliga. Om man köper en jätterolig kakform har man ju dessutom alltid samma roliga kaka på alla kalas. Å den är ju knappast rolig varje gång. Sen finns det ju saker man bara "behöver" också...

Katikatt sa...

Oj! Tårtparty! Det låter ju nice. Jag håller med dej om det där med att det känns som att det tar död på skapandet, samtidigt kanske det gör det hela lite enklare och man kan sätta tiden på själva dekorerandet. Jag har ju valt att ha "tema" för pojkarnas kalas (Tåg för stora V och djur för lilla V, vad pytte V får är ännu oklart...) så på det sättet kunde det kanske vara kul att ha nån basform, men jag vet inte... :-)

heidi/svipustina sa...

Har du annars nåt behov av tyger från Ika syr? Jag tänkte beställa nåttag under våren.
hälsar syjunteheidi

Katikatt sa...

Behov och behov... Jag är gärna med och beställer!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...