måndag 23 februari 2009

Mer läsning


Jag har helt fräckt tagit mej lite tid att också läsa lite skönlitteratur. Jag inhandlade första delen av Stieg Larssons Milleniumtrilogi i höstas men den har bara fått ligga. När jag väl började läsa den kunde jag inte sluta och i helgen var jag tvungen att GENAST få de två återstående delarna och jag är nu halvvägs i del två. En sällsynt positiv läsupplevelse!


Jag låtsas ju skriva gradu också och just nu pågår den mest intensiva inläsningsfasen så det gäller att snabbläsa en massa böcker och hitta just den där meningen jag behöver. Dagens lilla projekt är böckerna på kort nummer 3. Det är bara en av böckerna som ger mej lite huvudbry, för den är så tjock :-).

Men först ska jag ägna mej åt pedagogik och etik en stund!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...