tisdag 16 december 2008

Mitt i natten


Så här såg det ut sent en kväll när Lilla V tyckte att han måste göra 1000 saker innan han tog natt. Han envisades med att ligga lite här och där och rita och en stund låg han under sin säng.

Det måste väl nog erkännas att han brås på sin mamma som också måste göra 1000 saker innan hon kan ta natt. Nu har jag skruvat fast lite hyllor i skrubbarna (eller vad man nu ska kalla dem) på vinden, det gick inte så bra så efter en stund bytte maken och jag sysslor. Nästan genast svor jag ännu mer för det är helt på riktigt inget nöje att spackla skorstenar (eller vad jag nu gjorde :-)). Men nu är det gjort i alla fall.

Nu ska jag lägga mej på min spikmatta och tömma skallen innan jag somnar.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...